duminică, 27 decembrie 2009

Viaţa mea

Ştiu că sunt un învingător/
Aşa am fost mereu, nu un pierzător/
Nu umblu cu gloanţe în încărcător/
Nu scârţâi din dinţi când stau la semafor/
Fac ce mi se cere cât sunt minor/
Ziua stau pe sol, noaptea simt că zbor/
Călătoresc singur, nu în stol/
Şi nu îmi ia mult timp să-mi intru în rol/
Fac ce ştiu mai bine/
Inventez rime/
Le scriu aici pentru tine/
Să vezi că orice om cu acces la internet/
Dacă vrea, poate fi deştept/
Eu nu mă dau mare, nu mi-au murit lăudătorii/
Vreau să atrag, rând pe rând, cititorii/
Vreau să mă cunoaşteţi aşa cum sunt/
Sunt cel mai fericit blogger de pe pământ/
Cine nu citeşte aici nu ştie/
Că eu îmi fac viaţa din poezie/
Asta îmi place, asta vreau să fac/
Aş vrea să-i pun melodie ca să dai din cap/
Îţi dau idei noi, de adolescent/
La boala mea nu este tratament/
Am boala rimei şi să gândesc non-stop/
Aici stau eu, la nimeni nu fac loc/
Mă găseşti oricând, că nu plec de-acasă/
Poţi să mă înjuri, mie nu îmi pasă.

Niciun comentariu: