duminică, 20 decembrie 2009

Vremea porcului

Fac versuri din fapte/
Majoritatea adevărate/
Nu m-ascund de lume/
Valorific verbul 'a spune'/
Ies în faţă că vreau să arăt/
Că sunt din Călăraşi, şi pot/
Să vă închid gurile pline de obsesii/
Dau gratuit depresii/
Nu mai aşteptaţi până la pensii/
Limba mea nu are extensii/
Nu am pretenţii/
Decât prea multe bune intenţii/
Sufletul meu e curat/
Ca sângele ce a pătat/
Zăpada când s-a tăiat porcul/
Noi mâncăm, deşi am uitat scopul/
Iarna se sacrifică porci mulţi/
În timp ce îi mâncăm devenim culţi/
Prea mult sânge se varsă/
Pentru a pune în varză/
O bucată de carne de Crăciun/
Omul nu a devenit mai bun/
E tot sclav al lumii în care trăieşte/
E chitros, adună pentru el cât trăieşte.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am luat in considerare cererea ta ...te'am linkat ... Sa ai parte de sarbatori smechere.