vineri, 25 decembrie 2009

Despre prieteni

Petrec încă un Crăciun sumbru/
Bine că pe străzi nu umblu/
Ca o umbră congestionată/
Cu fruntea încruntată/
Nu am bani să mă şterg la fund cu ei/
Dar asta nu înţeleg prietenii mei/
Şi se tot oftică/
Ar pune-n aplicare o hoţie mică/
Vor să mă vadă la pământ/
Nu reuşesc, fericit eu sunt/
Nu îi mai bag în seamă/
Căci am aflat un prieten fals ce-nseamnă/
A uitat când l-am ajutat/
Sau când am fost amândoi la furat/
Acum e încrezut, umblă cu nasul pe sus/
Crede că-ntr-un loc bun s-a dus/
S-a certat şi cu părinţii/
Şi-acum cu îngerii minţii/
Dar nu dovedeşte/
Căci drept el nu este/
Cred că-i nasol să fi părăsit de toţi/
Iertare să-ţi ceri nu mai poţi/
Şi stai ascuns în cochilie/
Asculţi câte o melodie/
Te refugiezi în rap/
Dar nu-l poţi uita pe cel pe care eu îl fac/
O ultimă speranţă, primeşti mesaj text/
Afli că cearta a fost doar un pretext/
Pentru o ţeapă la care-a renunţat/
Dar era târziu şi nu te-a anunţat/
Nu îi pare rău, nici n-are de ce/
Ţie-ţi pare rău că ai avut încredere/
L-ai ierta, dar întâi l-ai testa/
Pentru a te asigura că nu se va mai întâmpla.

Niciun comentariu: