sâmbătă, 26 decembrie 2009

Crăciun fals

Crăciunurile din filme sunt prea false/
Să le înţeleg nu am şanse/
Atâţia moşi ce livrează cadouri/
Atâţia copii ce privesc pe hublouri/
Adică la televizoare/
Poveştile lor nu au sare/
Au prea mult bănet în saci/
Eu mă umplu de draci/
Când văd o comedie românească/
Cu oameni ce mai au pân-o să crească/
În sondaje, nu au talent/
Dar au un tupeu dement/
Eu iubesc filmele străine/
Că ăia joacă mai bine/
Ăia sunt adevăraţi actori/
Ăştia de la noi nişte ciori/
Care se învârt după bani/
Dar tot atrag prea mulţi fani/
Parcă îi himnotizează/
Sângele mi se coagulează/
Când văd telenovele de succes/
Ce fac din naştere deces/
Şi din urmăritori maimuţe/
Rog producătorii români să mă cruţe/
Ideile lor sărite din normal/
Fac succes din banal/
Sunt buni de aruncat la canal/
De groază închid ochii şi îmi spun rugăciunea/
Mă rog să se înlăture uscăciunea/
Până trece mă ascund/
În realitate sunt scund/
Deci trec neobservat/
Prin viaţa asta de rahat/
Vă salut pe toţi, dar daţi-mi timp/
Prin minţile voastre să mă plimb/
În a mea se intră prin efracţie/
Cred că am să ies din ecuaţie/
Şi intru în casă să mă odihnesc/
Că de câţi proşti am văzut plesnesc/
Încerc să uit totul, căci este fals/
V-am lăsat, somnul mă invită la un dans.

Niciun comentariu: