sâmbătă, 26 decembrie 2009

Despre prieteni II

De prieteni falşi deja m-am săturat/
În mintea mea i-am înjunghiat/
I-am lăsat să spună ce vor/
Dar ei vorbesc în gol/
Mai bine îmi iau un televizor/
Să mă mintă el de zor/
Nu vreau faimă, vreau recunoştinţă/
Nu poţi avea nimic dacă n-ai voinţă/
Îmi spun părinţii şi eu îi cred/
Dar tot nu pot să îi înţeleg/
Ei nu fac tot ce le place, ei fac tot ce pot/
Să stau în sărăcie nu mai suport/
Vreau la plajă în Hawaii/
Să am mereu bani de tranvai/
De fapt, îmi place să merg pe jos/
Să îndrugi minciuni nu-i frumos/
Mai bine stai închis, eviţi aglomeraţia/
Minciuna se dă şi ea cu raţia/
N-o să acoperim inflaţia/
La rata asta de mincinoşi/
Şi majoritatea nu-s borfaşi jegoşi/
Sunt feţe luminate cu chibritul/
Prietenia în minciună şi-a găsit sfârşitul/
N-am să mai suport/
Nu voi fi considerat mort/
În plan intelectual/
Mă exprim spiritual/
Dau eu în prieteni cu pumnul/
Decât să îi omoare vreunul.

Niciun comentariu: