luni, 28 decembrie 2009

Promisiuni pentru 2010

Se încheie anul, cu ce am rămas?/
Am adunat totul, linie am tras/
Bani nu, minte nu, sunt acelaşi om/
Abia la anul voi coborî din pom/
Anul ce-a trecut nu a fost uşor/
În ăsta care vine sper să am mai mult spor/
Nu muncesc că-s la liceu, trebuie să-nvăţ/
Dar spre norocul meu învăţul are şi dezvăţ/
Am lucruri importante de făcut: scriu versuri, am trei bloguri/
Deşi mă descurc, încă nu fac mofturi/
Viaţa e exact cum ar trebui să fie/
Doar în ceea ce fac găsesc bucurie/
Mai am multe planuri, dar nu le fac publice/
Încerc din răsputeri să-i evit pe durii ce/
N-au nimic de făcut şi bârfesc/
În anul care vine am să-i căsăpesc/
Fiţi siguri că m-apuc de treabă/
De trecut nimic nu mă leagă/
Deci pot să încep să lucrez mai mult/
La întrebări vă voi răspunde ca un cult/
La jigniri nu răspund/
Decât ce am în gând/
Păstrez o nostalgie a anilor trecuţi/
Dacă nu ai ce face ar fi bine să mă asculţi/
Fă şi tu ca mine/
Că te-nvăţ de bine/
Oricât ai încerca, n-ai succesul meu/
Nu pun versuri de manele ca s-atârn mai greu/
Eu zic totul din minte, le calculez cu grijă/
Ca oricare altul, am şi eu o miză/
La anul fi tu sigur că nu am să mă schimb/
În top de jos în sus eu am să mă plimb/
Îmi exprim opinia direct pe internet/
Lumea mă laudă, zice că-s deştept/
Nu-s deştept, aşa sunt eu, nu aţi înţeles/
De aceea tot ce spun adresez prin vers/
Cuvintele astea sunt viaţa mea pe blog/
Decât să mint, mai bine devin olog/
Chiar şi aşa, te joc în picioare/
Poţi să mă loveşti, pe mine nu mă doare/
De la anul, adică de săptămâna viitoare/
Bag panica în voi cu rime gânditoare/
Alese special să le poţi înţelege/
Codificate ca nimeni să nu le deslege/
Rime contradictorii/
Pentru roboţii cu probleme motorii/
Stau ca dirijorii/
Gesticulez din mâini, mă uit la voi/
La fel cum se uită Dumnezeu la noi/
Până la noi ordine, închid ferestrele/
Sper ca de la anul să se desfinţeze testele.

Niciun comentariu: