luni, 14 decembrie 2009

Vă fac din vorbe

Îmi lipsesc banii şi poate sănătatea mentală/
Iar pentru a munci nu am vârsta legală/
M-am săturat să fiu pus la zid/
Dar se-ntoarce roata şi am să vă-nchid/
Eu vorbesc serios, dar voi nu mă credeţi/
Întoarceţi-vă şi o să vedeţi/
Că mergem împotriva curentului/
Voi votaţi legi în favoarea parlamentului/
Avem un preşedinte care nu-şi prea face treaba/
Lumea zice că şi-a băgat dracu coada/
Chiar şi aşa se putea mai bine/
Dar nu te aştepta să-şi vândă sufletul la diavol pentru tine/
Fiecare-şi trage jarul pe turta sa/
Dar până la noi jarul se va termina/
Mereu rămânem cu nasul în funingine/
De am ajuns să ne bucurăm şi atunci când ninge/
Mereu aruncăm lucruri la gunoi/
În speranţa că vom primi altele de la voi/
În schimb primim foi/
Cu sume în lei noi/
Banii ăştia sunt de dat/
Suntem daţi peste cap/
Totul s-a răsturnat/
Bijuteriile toate le-am amanetat/
Ca să pot să-mi iau o pâine/
Trăiesc o viaţă de câine/
Neştiind ce va fi mâine/
Din când în când văd la ştiri/
Alte furturi şi scumpiri/
Criminali şi urmăriri/
Noi devenim martiri/
Noi ne sanctificăm/
Cât timp pentru voi ne sacrificăm/
Şi viaţa devine neagră/
Cât timp crezi că-i va lua ţării să se dreagă?/
Nici dacă vei da înapoi o viaţă-ntreagă/
Nu vei reuşi/
Şi ne vei omorî/
Comunismul e în floare/
Se ţine bine pe picioare/
Muncim toţi ca să aibă unul/
Şi când s-a văzut cu bani în noi trage cu tunul/
Viaţa, aşa cum o ştim, e pe ducă/
Următorul deceniu ce-o să ne aducă?/
Numai războaie/
Sângele deja curge-n şuvoaie/
Din lefe n-au ce să mai taie/
Peste tot este bătaie/
Şi nu vor avea curaj faţă-n faţă să ne-nfrunte/
Deci, oricând ne putem trezi cu gloanţe în frunte.

Niciun comentariu: