duminică, 7 martie 2010

O altă treabă

Prietenii întotdeauna mă întreabă:
De muzica asta rap ce mă leagă?
Că n-am furat şi n-am făcut închisoare...
De fapt, e vorba de atitudine.
E vorba de cine eşti, de cum te comporţi
Şi de cum ştii cu fetele să te porţi,
E vorba... Dar nimeni n-o să-nţeleagă
Că din două mii zece e cu totul altă treabă.
Reprezint stilul meu original,
Îmi pun amprenta pe ce bag în buzunar.
Dacă voi credeţi că e cu final trist
Puteţi să angajaţi un criminalist.
Eu nu sunt pe stradă, sunt la locul meu,
Eu nu fur, eu cer de la Dumnezeu.

Eu am tot ce-mi trebuie: o sticlă şi-o cană
Pe care le dau că-mi place să dau de pomană.
Nu mă dau mare că nu am cu ce
Şi în fiecare zi câştig...încredere.
Lumea mă laudă, pe bună dreptate,
Că am reuşit să mă integrez în realitate.
Nu-i timpul pierdut pentru nimic, îmi spun,
Dar pentru-a face greşeli mă simt prea bătrân.
Îmi ajut semenii după puterile mele
Şi nu strâmb din nas la sarcinile grele.
Bani nu fac, îi câştig cu sudoare,
Să-i pot cumpăra mamei mele o floare.
Că ea m-a îndreptat pe drumul ăsta bun
Şi nu pot decât să-i mulţumesc acum.

Tot ce am, am de la părinţi,
Dacă tu zici că-i al meu, minţi.
Nu îi suport pe cei ce pierd bani în baruri
Şi pe cei ce-şi joacă viaţa la zaruri.
Poţi pierde totul foarte uşor
Şi vei cădea negreşit de pe al tău nor.
Fiecare are un loc sus, la Dumnezeu,
Şi nimeni nu va ajunge în locul meu.
"Viaţa e scurtă" e o mare minciună,
De fapt, viaţa e şi lungă şi bună.
Dacă ştii s-o trăieşti, trăieşte-o!
Dacă nu-ţi convine schimb-o, plăteşte-o!
Fă ce îţi place, citeşte, cântă
Şi nu băga în seamă lumea care nu ascultă!

Niciun comentariu: