joi, 11 martie 2010

Iubirea e un drum

Azi am ieşit din casă la o plimbare,
Afară nu bătea vântul şi era soare.
Trotuarele ude după ploaia de ieri
Arată mai bine decât poţi tu să speri.
Sincer, mi-e lene să ies din casă,
Îmi găsesc ceva de lucru şi nu mai îmi pasă
De ce se întâmplă în jurul meu.
Dar azi să refuz mi-a fost greu.
Gândul îmi zboară la iubirile trecute
Care au fost, că nu au fost prea multe:
Vreo două fete la care ţin cu-adevărat
Şi încă nu le-am uitat.
Gândul nu stă şi-n continuare zboară
Înapoi la anii de şcoală.
Că acum sunt la liceu şi nu-mi e bine,
N-am încetat să te caut pe tine.

Dar cine eşti şi unde m-ai găsit,
Dacă nu sunt eu băiatul potrivit?
Nu vreau să plângi din propria ta vină,
Căci totul de la început va fi minciună.
Nori nu sunt, cerul e senin,
Dacă mă vrei, aşteaptă-mă, că vin!
Îmi caut jumătatea, ştiu că nu eşti tu,
Dar am pierdut deja două pân-acum.
Fredonez în gând o melodie tristă
Ştiind că pe lumea asta nu există
Cineva care să îţi ia locul,
Dar încă nu pot să uit totul.
Totul care, de fapt, n-a fost nimic,
Era o apă de ploaie ce bătea ritmic
În inima mea, n-o lăsa să stea,
Dar prefer ca tot să rămână aşa.

Am stat de vorbă cu unii, cu alţii,
Băieţi mai proşti ca mine ce-aveau deja relaţii.
Dar ce nu ştia el, pentru ceilalţi evident:
Fata îl trata ca pe-un simplu client.
Decât aşa iubire, mai bine plec pe Marte,
Unde toate inimile-s îngheţate.
Dacă acolo am să găsesc vreuna,
Atunci chiar că am realizat ceva.
Închid ochii destinului, îi deschid pe-ai mei.
Dacă nu mă vrei pe mine, atunci ce vrei?
Bani nu am, nu muncesc, sunt minor,
Stau în continuare în casa părinţilor.
Iubirile mele sunt un drum în oraş,
Stau la fiecare colţ: cum o iei, aşa o laşi.
Nu e vorba de curve, am mai spus, nu am bani,
Nici nu am nevoie, că am şaişpe ani.

Niciun comentariu: