marți, 13 octombrie 2009

Sunt pregatit

Inving toate problemele ce mise pun in fata/
Daca as putea mi-as alege alta viata/
Dar nu pot, caci sunt supus prea multor legi/
Si daca tu esti ca mine, cred ca intelegi/
Tot ce spun se traduce-n mii de fapte/
Care-apar la stiri total diferit de realitate/
Ei nu stiu cum sa ne distraga atentia/
Ca ei sa poata evita detentia/
Eu am intentia/
Sa ii pun pe toti in cap/
Dar nu cu pumnul, si cu ceea ce se cheama rap/
Daca nu vor intelege noi vom alege sa moara/
Si din cenusa lor se va naste alta tara/
Poate mai mare, mai buna/
Dar respectand in continuare traditia strabuna/.

2 comentarii:

saca_andra spunea...

ce mai mi se potriveste...;))...oricum tu cand scrii esti prea bland ..pare mai frumos decat cruda realitate ,esti prea dulce cu tot ce inseamna ro!:*

Trepă spunea...

nope, e exact realitatea, asa cum o vad eu(desi poate tin binolcul invers)