miercuri, 28 octombrie 2009

De la rugă la slugă

Nimeni nu mă cunoaşte, nu ştie ce fac/
De ce aş încerca la lume să plac?/
Poate chiar am un mesaj şi mă-mpiedicaţi să-l spun/
Cred, ca voi, în Dumnezeu, alţii zic că sunt nebun/
Adept al adevărului, ies în faţă/
Cu piesa asta proaspăt scoasă de la gheaţă/
Ca să-nchid gurile ce nu s-au convins/
De această ramură a muzicii m-am prins/
Şi ce mă face să cred asta?/
Vă opresc din a vă distruge viaţa/
Şi dacă ai înţeles că viaţa nu e show/
Ori te dai bătut, ori încerci din nou/
Stimulez urechi de mari javre actuale/
Populez în forţă azile şi spitale/
Cu băieţi ce-ascultă rock, muzica celui rău/
Ţi-ar place s-asculte manele copilul tău?/
Că e la modă şi ceilalţi o fac/
Am pregătit un strigăt, voi mă obligaţi să tac/
Când deschid gura marile adevăruri cad/
Rămânând valabil doar ceea ce eu vă pun în prag/
Depăşesc pragul bunului simţ cu totul/
Ca să vă fac să nu mai puneţi botul/
La muzica de club, cu fete ce dansează/
Când nu sunt live la TV, se prostituează/
Închid răutatea în pământ cu forţa/
Spre capătul războiului voios voi duce torţa.

Niciun comentariu: