miercuri, 21 octombrie 2009

Prindem puteri

In timpul scolii/
Mi-ar place sa se inverseze polii/
Intre ei, nordul cu sudul/
Si nimeni sa nu mai poata simti crudul/
Adevar despre tara asta ce ne leaga/
Si ne tine in spate ca pe o desaga/
Dar ne-arunca/
Atunci cand nu mai suntem apti de munca/
Povestea e simpla: pleaca afara!/
Fati numele de aici sa dispara/
In abis/
Lumea iti va invia trecutul/
Ti-am zis/
Ca asta e doar inceputul/
Tot din ceea ce ma-nconjoara/
Trebuie la un moment dat sa dispara/
E un schimb facut in natura/
Cand bunatatea e-nlocuita de prea multa ura/
Usile se-nchid in fata mea/
Si nu cred c-o sa mai vad altceva/
Decat/
Ceea ce am inceput/
Sa fac/
Si sunt doar serios, nu suparat/
Am vazut multe, am facut putine/
Haideti sa murim cat inca suntem tineri/
Dar lasa-i pe altii sa te omoare/
Doar asa sufletul tau va invata sa zboare.

Niciun comentariu: