marți, 20 octombrie 2009

Schimbarea e aproape

Mi-am trimis iscoadele/
Sa evalueze pagubele/
Produse de revolutia/
Pe care-o fac prin muzica mea/
Cand s-au intors mi-au pvestit/
Din floarea cea corupta n-a ramas nimic/
Eu n-am putut a-i crede/
Si m-am dus repede/
Pana la sediul cel mai apropiat/
Al unei institutii de stat/
Acolo la o coada mare am stat/
Dar chiar si pentru asta bani mi-au dat/
M-am mirat/
Am zis: Ce dracu, visez?/
Ca de azi trebuie sa ma relaxez/
Nu-mi trebuie scoala, nu-mi trebuie munca/
Imi trebuie doar fler si disciplina multa/
Eu le am pe astea doua de mic/
Asa ca m-am apucat de treaba.Si imi zic:/
Doamne, daca-i vis, te rog nu ma trezi/
Daca e pacat, Tu nu ma pedepsi!/
Ci lasa-ma sa vad intr-un an de viata/
Care e puterea banilor-gheata/
Intr-o zi de Duminica pe pat m-am intins/
Am deschis ochii, lumina s-a aprins/
Nu era Dumnezeu, era chiar a mea mama/
Zicand: Trezeste-te, Bogdan, ca-ntarzii la scoala!

Niciun comentariu: