joi, 22 octombrie 2009

Maxima

Sunt detinatorul unei voci de aur/
Am in plamani un intreg tezaur/
Il valorific, pentru-a va da exemplu/
Ca identitatii mele ii trebuie ridicat un templu/
Stirile ce le prezint eu nu sunt mincinoase/
Nu va fur eu banii, nu va dau afara din case/
Nu va conduc tara, ca nu sunt sofer/
Si n-am sa fiu pentru voi cercetator de teren/
Mi-asum numai propriile greseli/
Si daca v-ati indreptat astazi/
Nu va iert pentru ce-ati facut ieri/
Poti sa cazi/
Intr-un sir de indoieli/
Despre ce presedinte sa ceri/
Care minte mai bine/
E la ordinea zilei/
Eu nu mai deschid televizorul/
E otrava pentru mine/
Am indreptat vizorul/
Catre partidele politice/
Care se cred zeitati mitice/
Dar o sa le daram ca la un joc de popice/
Astept momentul propice/
Sa-i dam bice!/
Am asteptat atatia ani/
Fiind condusi de tigani/
Axati pe imbogatire rapida/
Daca e nevoie daram toata Romania cu o locomotiva/
Aflata in deriva/
Este economia/
Astept fiscul si ultimii bani sa mi-i ia/
Pana si soarele de pe cer e fals/
Daca mor, in sicriu, te invit la vals/
Sa nu ma calci pe picioare/
Ca sunt schelet si m-ar durea prea tare/
Daca pe lumea cealalta ma-ntalnesc cu Ceausescu/
O sa-i spun: Priveste, ti-au urmat exemplul restul!/
In zilele obisnuite suntem oameni fara bani/
Doar de sarbatori parca devenim normali/
In cinstea conducatorului ce n-i l-am ales/
O sa facem timbre cu el, ca sa il scuipam mai des!

Niciun comentariu: