marți, 29 septembrie 2009

Măresc miza

A venit şi rândul meu să mă fac cunoscut/
Când sunt la microfon sunt în spatele unui scut/
Simţurile deodată mi se ascut/
Şi aplec urechea la audienţă şi ascult/
E prea mult/
Deja nu mai am bani de o pâine/
Şi dacă azi nu mor de foame, spune-mi ce-o să fac mâine?/
Îmi vine să arunc săgeţi în flăcări în castelul vostru/
Şi la calul corupţiei voastre să-i pun căpăstru/
Nu vă voi lăsa să vă bateţi joc de mine/
Şi orice glumă de-a voastră de astăzi nu mai ţine/
E greu de glumit în astfel de situaţii, voi o faceţi/
Cel mai bine-ar fi de pe-acum să vă întoarceţi/
Cu spatele la sursele voastre de bani/
Că vă bat cu stimă pe voi, gaşcă de şarlatani/
Care în frunte cu al nostru preşedinte/
Privesc nemişcaţi cum noi ne transformăm în osemimte/
Dacă aş avea un shot-gun i-aş da head-shot/
Degetul m*jloc*u i l-aş fi arătat/
I-aş fi dat o pedeapsă greu de suportat/
Dacă toate păcatele lui nu l-ar fi măcinat.

2 comentarii:

saca_andra spunea...

cat m-ar racori sa vada cine trebuie randurile astea :|

Trepă spunea...

fac cinste cu o bere( sa nu ma iei in serios)