duminică, 13 septembrie 2009

Chinurile vieţii

E iarăşi vară,\
Sunt tot în ţară,\
Un tovarăş de-al meu se pregăteşte să moară\
Am o soră chioară\
De la accident\
Pe ea au operat-o, pentru mine nu este tratament\
Am pe inimă un singur pansament:\
Am speranţă şi în fiecare lună\
Toţi tovarăşii la mine se adună\
Dar ce o să fac când rămân fără bani?\
Trebuie să-nvăţ să fur câţiva dolari\
Dar n-am parte\
Banul are miros de moarte\
Şi când se întoarce îmi joacă feste\
E lesne\
De înţeles, viaţa e grea\
La fel la mine, la tine sau la altcineva\
Eu doar un dor\
Mai am, într-o stâncă goală\
Vreau să mor\
Să scap de era actuală.

2 comentarii:

saca_andra spunea...

asta e prea trista ...ai fost dur cu tine aici...chinurile vietii sunt doar niste pasi inainte ,asta daca nu mori dupa un chin!

Trepă spunea...

cred ca tocmai imi amintisem o telenovela=)):P:))