luni, 21 septembrie 2009

Alte zile

Am o stare de rahat/
In care singur m-am bagat/
Si nu rezist/
Dar in tot ceea ce fac persist/
Nu las/
Ma razbun cu orice glas/
Daca am o problema chem brigada/
Si ei ma ajuta, sunt mai tari ca armata/
E gata/
Planul meu ucigas/
Vizeaza securisti retrasi/
In campul de lupta/
Din lesurile noastre bucurosi se-nfrupta/
Nu a ramas in ei nici urma de umanitate/
Si oricat as incerca nu-i pot trezi la realitate/
Toate zilele frumoase sunt basme uitate/
Iar bogatiile tarii ne sunt incuiate/
Pentru ei pastrate/
Razbunarea e arma prostului/
Incepem un razboi, nu vad rostul lui/
Am ajuns in stadiul de calamitate naturala/
Pe care n-o mai poate opri nicio bomba ilegala/
E prea reala/
Si ne leaga, ce faza nasoala/
Tu esti privat de libertate, baga la cap, ba!/
Esti doar o leguma/
In mana lor/
Te transformi in rar carnivor/
Am deja tot ce imi trebuie ca sa ii distrug/
La propriile lor arme recurg/
Lucrurile bine decurg/
Vreau sa am iar libertatea sa injur/
Eu nu fur/
Caci am familie si copii/
Si intregul meu salariu e mancare si jucarii/
Viata perfecta nu exista, sunt doar prostii/
Nu te face ca nu vezi, si tu o stii/
Incearca sa schimbi ceea ce o sa devii/
Si ne revedem cu alta pofta de viata/
Poate bem o cafea si-o bere de la gheata/

2 comentarii:

saca_andra spunea...

"Am o stare de rahat/
In care singur m-am bagat/
Si nu rezist/
Dar in tot ceea ce fac persist/
Nu las/
Ma razbun cu orice glas/"

cam asta fac yo ...cred k ma apuc draq si yo sa scriu...poate de acolo se servesc altii cu portii din fundul meu k prea tare sunt papata:-j ...

Trepă spunea...

poy am scris in versuri ceea ce fac eu, nu am inventat