marți, 15 septembrie 2009

instabil

E virusul/
Care a omorat ficusul/
Si acum ne ia bland ca pe fete/
Noi nu ne facem sperante, ne facem fetze-fetze/
Si vrem sa ne impuste/
Viata e un privilegiu/
Dar ca sa o traiesti
Tre' s-ajungi la sacrilegiu/
Cand iubesti/
O bara groasa poate fi o bucurie/
Si cea mai frumoasa femeie o nemernicie/
Spune-ne ce-ti place tie./
Am invatat legile lu' Cruda/
Cand faci rahat in baie, inainte sa iesi spala buda!/
Esti cantonat intre doua pietre de moara/
Si daca se transforma-n picior, inseamna ca porcul zboara/
Era o simpla gluma, sa nu-ti plesneasca vreo vena/
CA vine tac-tu sa te vada cum dansezi in ghena/
Si cu o lanterna nu iti luminezi mintea indeajuns/
Sa creada lumea ca legile firii te-au patruns/
Dar daca prostia-i mare si fruntea ti-e lata/
Inseamna ca te-a patruns gandul meu si-o sa nasti o pata/
Deci nu privi ca o gorila incruntata/
Ca te trimit pe post de cobai la armata/
Mai zic ceva sa mi se termine hartia/
Igienica/
Si bombardez Romania cu o bomba/
Eterogenica/
Nu stiu daca m-am exprimat bine, oricum doar pixul gandeste/
La ora asta sunt suparat si dau sfaturi, sa vedem cine primeste/
Hai mai panaramelor ca o dau de pomana/
Si cine tine la gluma stie ca eu glumesc doar spre seara/
Am dar sa ma enervez pe dansul maimutelor/
Si o ura preconceputa asupra gorilelor/
Minimalizez furia ce imi urca-n cap/
Si daca nu fac ce trebuie, sa stiti ca fac infarct/.

2 comentarii:

saca_andra spunea...

printre preferatele mele :X:X

Trepă spunea...

e din ce in ce mai bine