joi, 17 septembrie 2009

Against the sistem

Sunt departe de casa acum/
Pentru mine asta-i un drum/
Si daca n-o sa ploua, o sa verific cu acul/
Caci pe vietile noastre incet se pune praful/
Nu suport sa vad cersetori la metrou/
Pentru ca eu la randul meu am locuit intr-un ghetou/
Si stiu ca nu-i misto/
Sa nu ai apa/
Calda menajera si baie sti ca te sapa/
Doar dorinta de libertate ne mai adapa/
Cand sistemul mai repede te baga in groapa/
Nu te lasa sa respiri si-ti rapesc fericirea/
Asa cum Eminescu i-a luat Luceafarului nemurirea/
Dar asta-i firea/
Tiranilor contemporani/
Carora noi le spunem impropriu tarani/
Dar ei n-au fost/
Niciodata la tara/
Si n-are rost/
Sa-ti mai explic. Odinioara/
Era putin mai bine/
Acum cine-aude ca n-ai bani rade de tine/
Si nu-i cuminte/
Sa vezi atata bautura curgand in presedinte/
Dar lasa/
Ca vine si vremea noastra/
Cu soare, cu pomi, roz si foarte frumoasa/
Nu visez, dar poate dorintele mele sunt viscerale/
Sistemul ne umple de salve triumfale/
La pahar se discuta viitoarea lege/
Si-apoi peste cinci ani, cine dracu te alege?/
Noi nu. Ne-am saturat sa fim furati/
Pe fata si sa nu ii arestati/
Pe cei care ne fac zile grele/
Sau omoara crocodili sa-si faca genti de piele/
Domnule presedintre mai revino pe pamant/
Nu uita in 04 cati oameni ai lasat plangand/
Astia sunt morti, noi suntem generatia tanara/
Care cu murmur si-apoi cu strigat vine tare din urma/
Eu nu am fost niciodata amenintat/
Dar mi-e teama, Base, ca tu vei fi asasinat.

2 comentarii:

saca_andra spunea...

tu scrii chiar frumos..ai tot respectu meu ..dar yo am p*si pe sistemul din ro !!!

Trepă spunea...

si eu