marți, 18 mai 2010

Stil mafiot

Tu nu ştii să citeşti din abecedar
Dar îţi cinsteşti prietenii la un grătar.
Cine te-a-nvăţat c-atâta vorbă furată
N-o să-ţi aducă ţie nota de plată?
Te lauzi că furi şi că ai combinaţii,
Dar încă n-ai ajuns să-ţi respecţi fraţii.
M-am săturat s-ascult sfaturi de la rataţii
Care nu se văd bine fără operaţii.
Pune mâna şi munceşte!
Chiar dacă mai puţin, statul încă plăteşte.
Nu contează că nu ţi-ai luat diploma,
Munceşte! ca să eviţi coma.
Lasă plimbatul cu maşina,
Că de azi se scumpeşte benzina,
De mâine se măresc taxele,
Degeaba ne-au micşorat lefurile.

Hai să le tăiem cefele
Şi să le sechestrăm averile!
Că trăim în această Românie
Unde totul instigă la golănie.
Nu ştiu câte sticle sparte
Am avut cu toţii azi-noapte,
Dar ştiu un lucru sigur, frate,
De mâine mergem mai departe!
Se scumpeşte totul începând cu pâinea
O s-ajungem toţi să tragem la rindea
Prin curtea unui patron putred de bogat.
Măcar să ne rămână timp şi de cântat!
Niciodată nu am zis că e uşor,
Dar prefer să mă chinui decât să mor.
Prefer să scot cartonaşu' roşu, să-l arăt.
Am fost crescut pe străzi în stil mafiot.

Fraierii mă copiază,
Sunt omul lor de bază.
Când industria o să fie mai comodă
Eu am să fiu deja la modă.
Fraierii se-aruncă cu aplomb,
Dar au capetele în formă de romb
Şi dacă mai ascultă un fragment cenzurat
O să se dea singuri cap în cap.
Nu am găsit altă rimă,
Dar am găsit o victimă.
O atac cu armele din dotare
Obiectele personale le supun la evaluare.
Mă găseşti în cartierul meu
Printre adulţi proşti şi puşti plini de tupeu.
Sunt mafiot, dar nu-s cu Mafia,
Sunt cu ai mei, pe restul nu conta.

Niciun comentariu: