marți, 18 mai 2010

Abecedar

Plouă de două zile şi e frig afară,
Ne-am întors iar în perioada de iarnă.
Nu ştiu ce să fac, cum să mă distrez,
Cred c-am început să delirez.
Vine-acum sfârşitul de săptămână
Şi o să iau o pauză bună
De patru zile, că sunt sărbători
Şi poate o să prind nişte peştişori!
De fapt nu-s sigur dacă o să merg
Cu ceilalţi oameni trebuie să mă-nţeleg.
Dar excursia e ca şi pregătită
Că de mult timp este plănuită.
Ne-am reparat toate maşinile
Şi am pregătit corturile,
Am scos din debara undiţele
Şi ne-am anunţat toate rudele.

Un rap-er pescar, cum s-a nimerit?
Că eu nu am talent la minţit.
Poate de asta nici nu mă pricep,
Mai bine mă întorc şi rămân la rap.
Mai bine cu şcoala sunt mai atent
Deşi nu voi rămâne corijent.
Am nevoie de rezultate mai bune,
Notele mari încep să se adune.
Proiecte în echipe stau pe masă,
Dar noi nu suntem uniţi ca şi clasă.
Şi nu trecem printr-o pasă proastă,
Asta e atitudinea noastră.
V-am povestit în acest abecedar
Viaţa de şcolar şi viaţa de pescar.
Nu le am cu minciuna, dar le am cu rima,
P-asta sper c-ai înţeles-o din prima.

Niciun comentariu: