duminică, 9 mai 2010

Pregătire pentru alte vieţi

Încerc să atrag atenţia
Şi-n acelaşi timp să evit detenţia.
Că nu-s hoţ dar gândul meu omoară speranţe,
Înaintez în viaţă şi las în urmă chitanţe.
Las în urmă oameni care mă cunosc
Şi nu mă uit spre ei că nu are rost,
Că ei sunt acolo şi nu pot să m-audă.
Vocea mea e singura care mă laudă.
M-am descurcat până acum,
Fără hartă şi faruri am ieşit din fum.
Dar drumul ăsta-i pustiu şi nu ştiu unde duce,
Picioarele mele nu ştiu pe ce cărări s-o apuce.
Eu le mai îndrept
Şi încerc să par mai deştept
Când mă îmbrac în cămaşă şi sunt la patru ace
Care mă-nţeapă rău, deci le dau jos, drace.

Mă apucă târziu
Şi mă simt un nimic viu,
Dar dacă aş dispărea în secunda doi
Aş speria toţi oamenii ce ne-au cunoscut pe noi.
Deci trebuie să mai rămân.
Pentru cât timp, nu pot să vă spun.
Însă am o falsă impresie că cineva nu mă vrea
Şi-o să mă mute cu forţa altundeva.
Cât timp sunt pe Terra
Nimeni n-o să-mi depăşească bariera,
Nici un amărât cu faţă de Miki Maus
Sau gras cu sacu-n spate ca Santa Claus.
Mă teleportez
Pe altă planetă. Aici nu pot să trăiesc!
Am făcut prea multe lucruri pentru lumea din jur
Şi-mi promit că-n altă viaţă doar am să fur.

Niciun comentariu: