duminică, 4 aprilie 2010

Paşte fericit!

N-am mai compus de mult direct de pe mobil
Dar mă cred la fel de abil
Ca acum juma' de an când scriam continuu
Şi a venit timpul la blog să îi fac plinu'.
De Paşte nu mă odihnesc, c-am idei multe
Măcar să fie-atâta lume ca să le asculte
Mă încurajez singur, că nimenea
Nu mai are voie să se bage pe treaba mea.
Petrecere cu băutură am să fac
Sunt bolnav de oboseală, dar nu pot să zac
Am invitaţi ce nu pot să aştepte
Grătaru-i pregătit, trebuie să pun un peşte.
Trebuie să mâncăm mult, aşa e Paştele
Muzica să duduie până dărâmă casele
Noi începem să le adunăm iar
Strângem nişte lemne şi încingem alt grătar.

Cu burţile pline ne scufundăm în scaun
Suntem mânjiţi de ketchup, arăt ca un claun
Berea făcută şpriţ şi vinul rece
Vin câte doişpe, dar eu mai pot doar zece.
Aş dormi puţin dar îngheţ de frig
Am pus scaunele-n linie să formăm un dig
Câini iau de pe jos o parte din resturi
Muştele vin la noi mai rău ca la leşuri.
Plictiseală generală, n-avem subiect de discuţie
Un pescar tânăr ne face instrucţie
Noi îl aprobăm din cap, cu mult umor
Că prânzul pregătit de el e doar mulţumitor.
Nici n-a venit seara că ne-mpuţinăm
Am realizat c-avem familii cu care să stăm
Dăm pe gât înc-un pahar din suc de soia
Şi grăbim pasul să nu ne taie nevoia.

Niciun comentariu: