marți, 9 februarie 2010

Real rap

Nu-mi bat capul pentru orice prostie
Hainele nu mi se par o şmecherie
Haina nu face pe om, dar dă bine,
Apără-te când vezi că dă în tine.
Şapca cu cozoroc întors nu e la modă
Şi lumea s-a săturat să o vadă
Şmecherii s-au emancipat
Fraierii pe loc au paralizat.
Oamenii de rând intră-napoi în rând
Supravieţuirea e pe locul secund
Pe primul stau telefoanele mobile,
Genţile şi accesoriile inutile,
Pe care oamenii nu mai ştiu cum să le combine.
Această involuţie ne pune-n prag
Ceva ce toţi am aşteptat cu drag:
Revine-n ton moda cu espadrile.


Mersul ăla, de unde l-ai luat?
Să nu-mi spui că l-ai câştigat!
Înţelegeam dacă aveai încălţăminte mică,
Acum toţi opăriţii se oftică.
Faţa aia cred că-i de la second-hand
Degeaba încerci să stabileşti un nou trend.
Ai toată faţa găurită, aud cum răsuflă
Nu râde, că n-am spus o glumă, ÎNCĂ.
Frustrarea ta e mai înaltă ca hotelul.
Oare ce face în timpul liber cerebelul?
Sunt sigur că urmăreşte telenovele
Că de-aia arăţi ca parcă scos din ele.
Ne pare rău că s-a comis eroare,
La prima ocazie revenim cu o floare.
De fapt, tradiţia spune cu două
Şi ca s-o uzi, o să te faci că plouă.


Avem destule specimene, multe cu probleme,
Dar sunt inofensive, nu ai de ce te teme.
Poţi să le atingi şi să le hrăneşti,
Dar fi foarte atent atunci când le vorbeşti.

Niciun comentariu: