vineri, 27 noiembrie 2009

Viata in rate

Iritat de sistemul si tara in care traiesc/
Dupa majorat vreau afara sa ies/
Criza e peste tot, mai bine-mi ajut tara/
Decat sa stau pe banci in SUA cu chitara/
As vrea sa cant, dar lumea n-are bani s-auda/
Nu vad niciun castig dup-atata truda/
Cine stie ce job bizar imi gasesc/
Cu leafa suficienta doar cat sa traiesc/
Sa nu mor/
Dar imi vine Dumnezeu in ajutor/
In hip-hop numele Lui ar trebui pomenit mai des/
Unii se vor da la fund, ceilalti se vor adapta din mers/
Cautam locuri de munca cu salariu minim/
Ca sa avem doua joburi, sa fim siguri ca muncim/
Omul cu doua locuri de munca, ceva normal in sud-est/
Chiar daca este-n Calarasi sau Bucuresti/
Familia in care fiecare munceste/
De la mic la mare, dupa ce se trezeste/
Am castiga cate doua paini/
Dar si la stat am da cu cate doua maini/
Ar fi bine cu doua salarii si un singur impozit/
Sau vom ajunge sa facem piata en-gros la depozit/
Sectiunea prestari servicii se va micsora/
Si locul ii va fi luat de alta/
Servicii funerare in rate/
Sa-si poata permite si cel mai sarac confrate/
Iar cand pompele funebre vor deveni gratuite/
Vei putea sa mori cu ganduri mult mai fericite.

Niciun comentariu: