sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Freestyle

Dau rime de la tastatura/
Ca sa scap de ura/
Amestec in pahar cianura/
Cu un anticoagulant/
Ca sa nu devin stresant/
Imi retraiesc zilele grele/
Ca sa stiu sa scap de ele/
Data viitoare/
Daca sunt prins in valtoare/
S-am o cale de scapare/
Ridic greutati psihice/
De pe puncte critice/
O ceata de zombi se roaga de mine/
Zicand:"Muta-te, vecine!"/
Am o cantitate mare de zahar in sange/
Cu toate astea, viata nu e dulce/
Sunt in aer, aud sunet de orga/
Dar sunt in elicopter, in drum spre morga/
Imi amintesc ce faceam inainte sa mor/
Ma lungisem in pat, ma pregateam sa dorm/
Deci, m-am gandit ca visez/
Maine o sa am ce sa aiurez/
Insa nu m-asculta nimeni/
Ma uit la calendar, nu-i Vineri/
E ziua zet/
Pentru necazuri sunt magnet/
Dar pana s-ajunga la mine/
Altceva le retine/
Pana maine sunt fericit/
Sper ca n-aveam capul pe tastatura cand am adormit.

Niciun comentariu: