joi, 18 noiembrie 2010

Apocalipsa

În timpul unei întâmplări catastrofale pe Pământ
Am să iau microfonul din suport, dau drumul la bandă și cânt
Când planetele se vor alinia înainte de ultimul episod
Din umbra Pământului o s-apar eu c-un pistol
Si cine-o să clipească sau o să-ntoarcă capul
Îi bag sabia-n coaste, îl trimit drept la dracu
Iar cel ce mă contrazice riscă să moară lent
Tras pe roată de cel mai sarcastic rapăr dement.
Vei fi îngropat în ciment înainte s-apuci să spui
Și altuia c-ai văzut moartea și-avea ochi căprui
Am închis înc-un capitol de viață în paranteză
Și mă întorc in fiecare zi înapoi la Geneză
Să văd ce face, că văd că șomează recent
Îmi dă un pahar cu apă diluată, vorbeam prea fluent
Îmi spune să-nchid ochii și să visez o temniță
Că viața, atunci când îți merge mai bine, se termină!

Niciun comentariu: