vineri, 23 iulie 2010

16 ore-n 3 minute

Ma pregatesc sa inchei o noapte
In care am facut de toate
Am baut din toate sticlele de pe masa
Cred ca m-au adus amicii-acasa.
Am spart un pahar, stiu sigur,
Ca i l-am spart in fata, il lasam chior.
Am rupt un scaun, ca stateam pe jos
Mai multi invitati decat locuri, nu-i frumos.
La un moment dat prajeam carne
Dar pentru cine? ca lumea doarme.
Nu-i carnea buna, toti se fereau de ea
Era bolnava, sau ce avea?
Am sarit pe geam, stau la parter
Si-am incuiat pe din-afara, sunt smecher
Intru prin casa liftului
Ca vreau pe din-auntru sa descui.

Merg picioarele mai repede ca mine
Simt praful pe jos, am espadrile
Aveam o sapca, cred c-a luat-o vantul
Ce naspa e cand nu stii drumul.
Inca o vodca si-as fi adormit
Dar m-au stropit cu apa si m-au trezit
Nu mai am autofocus, am busit un ford focus
Am crescut din el ca un lotus.
Mancarea mea preferata e saorma
Dar vor si-amicii mei sa-si faca norma
De bere si mititei de pe gratar
Teapa! e carne din aprozar.
Am alunecat la colt pe o piatra
Probabil parintii ingrijorati m-asteapta.
Eu sunt varza dar nu-s mancat
Parca de trei minute m-am mai inviorat.

Niciun comentariu: